piątek, 9 stycznia 2015

Nokia Lumia 730 dual sim

W listopadzie 2014 r. kupiłam sobie telefon Nokia Lumia 730 dual sim. Chciałam przetestować sprzęt Nokii, ponieważ wcześniej miałam telefony z Androidem. Nie żałuję tego zakupu. Przez pierwsze dni musiałam się przestawiać na system Windows Phone. Uważam, że ten telefon jest bardzo dobry, nie sprawia kłopotów, nie zacina się. Wszystko działa bez zarzutu. Na telefon można wgrać wiele aplikacji. Aparat fotograficzny robi zdjęcia dobrej jakości. Według mnie telefon jest dopracowany, nie ma problemów z tym sprzętem. Wcześniej miałam telefon Samsung i według mnie wygrywa Nokia. Wszystko działa bez problemu. W pudełku znajduje się tylko telefon, ładowarka i papierki-jak ktoś słucha muzyki, to musi kupić słuchawki, jak ktoś chce podłączyć telefon do komputera, to musi zainwestować w kabel USB. Na szczęście to nie są jakieś straszne koszty. Moim zdaniem warto wyłożyć pieniądze na ten telefon. Uważam, że Nokia Lumia 730 działa lepiej niż Samsungi z Androidem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz