wtorek, 3 lipca 2012

Tchibo, kawa i ekspres do kawy Cafissimo

Ekspres do kawy firmy Tchibo jest dobry, ponieważ może robić różne rodzaje kaw, więc każdy znajdzie coś dla siebie, są różne kapsułki, więc można pokombinować jaką kawę najlepiej się pije. Plusem jest to, że ekspresy ,,na kapsułki" są niedrogie,  a robią dobre kawy. Zanim kupiłam ekspres na kawę, to przeglądałam  ofertę innych firm i muszę powiedzieć, że inne ekspresy są droższe oraz w sumie są droższe w utrzymaniu, bo np. opakowanie10 kapsułek innej firmy jest droższe 2 razy, czasem więcej, niż opakowanie 10 kapsułek Tchibo, a jak są ekspresy na kapsułki, to jak jest jakaś firma np. Tchibo i ma ekspres, to do niego pasują jedynie kapsułki Tchibo, a do ekspresu na kapsułki firmy Krups (Dolce Gusto) pasują jedynie kapsułki Nescafe itp., a w sumie każda kapsułka ma trochę inny kształt i dlatego przykładowo do ekspresu Krups nie wejdzie kapsułka  Tchibo, więc jakby ktoś kupił ekspres Krups (Dolce Gusto), to nie będzie mógł zaoszczędzić na kapsułkach kupując kapsułki tańszej firmy. Dlatego moim zdaniem lepsze są ekspresy firmy Tchibo, bo nie są najdroższe, kaspułki kosztują 10,99zł za opakowanie 10 kapsułek, a jakieś limitowane wydania są trochę droższe, ale to i tak taniej niż w innych firmach, więc warto skorzystać

strona internetowa: ww.tchibo.pl

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno warto jest jeszcze wspomnieć, że samo picie kawy jest po prostu przyjemne. Ja odkąd zacząłem zamawiać kawę w kapsułkach od https://www.nespresso.com/pl/pl/ to na ten moment nawet nie wyobrażam sobie żadnej innej.

    OdpowiedzUsuń